Centraal Register Organisatie UvA

In het Centraal Register Organisatie worden de organisatiestructuur, het gebouwenbestand en de daarop aansluitende mandaten vastgelegd.

Het register bestaat uit drie onderdelen:

Het register heeft de volgende functies:

  • Samenvatting en vastlegging van de door bevoegde functionarissen binnen de UvA genomen besluiten inzake de inrichting van de organisatie, indeling van gebouwen en verlening van mandaten en ondermandaten.
  • Vastlegging en uniformering van de inrichting van concernadministraties.
  • Vastlegging en uniformering van de in- en externe communicatie.

Nadere informatie over opzet en bedoeling van het register en de mandaatregeling vind je in de Regeling Centraal Register Organisatie UvA, het Standaardmandaat Bedrijfsvoering 2013 en de Regeling Ruimtegebruik d.d. 26 november 2012

Dit register heeft met name een administratieve functie. Zoek je een organisatie-onderdeel of persoon, gebruik dan het organogram of zoek naar een medewerker op de site (rechtsboven).

Gepubliceerd door  Universiteit van Amsterdam

Financien en Control

22 december 2017